DAGENS FRÅGA - 13 JANUARI

2011-01-13 @ 21:03:59
Jag tittat rätt mycket på Vampire Diaries och funderat rätt mycket på Elena och Katherine och hennes relation till Salvatorebröderna. Det är rätt komiskt, att båda flickorna förälskar sig i Stefan och Damon blir det svarta fåret. Känns inte det bara så...typiskt? Det är riktigt synd om Damon egentligen. Jag är på Stefans sida trots detta, jag vet inte varför. Men ändå så sympatiserar jag Damon i alla fall!

Men nu till dagens fråga: Av det du har sett om The Vampire Diaries, Gjorde Katherine rätt "beslut" att förälska sig i Stefan och gör Elena rätt "beslut" att också förälska sig i Stefan? Eller borde de ha valt Damon? Motivera!



Katherine Pierce (Nina Dobrev), Damon Salvatore (Ian Somehalder), Stefan Salvatore (Paul Wesly) och Elena Gilbert (Nina Dobrev)
Dagens Permalink


Your opinion

What do you think?:

Name:
Kom ihåg mig?

Email is just for me

Where can I find you?

Views

Thanks for your comment
RSS 2.0